Da er jeg av lista(
Da er jeg av lista(
Da har jeg fått dratt med Brutter'n med, dvs med andre ord at jeg trenger endas en DOG billett...
<Hyl ut om noen plutselig skulle ombestemme seg av en el annen grunn, typ PMS, sosiaøl angst e.l....;o)
Dvs at jeg har med meg; Iben, Marcus, Jan Arne og Kristian i tillegg til meg selv... Tilkommende Gizzies..;o)
Satser på å dra opp på Torsda for å bistå med rigging/ølbælming..!!
Hellu! Da var det avgjort, billetten min er til salgs hvis noen er intressert (Geronimo?)
Var å sykla i Hafjell i helga og knakk kneet, så blir ikke noe løping i skogen for min del
ta kontakt så ordner vi det med billetten i så fall (92444106)
Litt av en "track record" du begynner å få i forbindelse med AG nå Freaky:
Knukket ankel
Knukket kne
Fotgjenger
Hva blir nest unnskyldning......
Hehe,ja man lever et hardt liveller så begynner jeg å bli som han Mr glass i Unbreakable. Hmm.. Håper på det første.
Er med tungt hjerte jeg må si at jeg har bestemt meg for å ikke bli med til AG i år. Kort forklart så sier økonomien rimelig klart ifra at jeg ikke bør dra, men har brukt litt for mye tid på banen det siste året og har desverre altfor mye igjen å gjøre der oppe før KnardalFestivalen smeller til. Skal jeg fortsatt få middag hjemme ut året så gør jeg nok det smarte
Billetten er skuffet videre til glad-snekkeren i tcu, bare se nå for faan å gi vestlandet grisebank som vanlig!!!
Kos dere, og send gjerne plagsomme mms med hvor fett dere har det, bilder av Grim som ødelegger seg på en eller annen måte, og jukseklippet DocHolliday får seg på fredagen eller søndagen![]()
Vel vel folkens, i år blir det ikke noe jukseklipp på dere. Det sitter langt inne, men jeg må droppe AG iår.
Jeg skal i begravelse på fredag og bryllup på lørdag så da ville det blitt noe amputert med bare søndag,
men den gode nyheten er at Panzerk blir med isteden.
God tur folkens og vær så snill og ikke ring meg for å fortelle hvor kult det er, da begynner jeg bare å grine...
Jeg har en billett ekstra hvis noen trenger den